تبلیغات

تبلیغات



ثبت نام کنید***

:: موضوعات مرتبط: عکس های مذهبی , ,
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : محمد صابری
تاریخ : یک شنبه 30 شهريور 1389
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
سحربانو در تاریخ : 1393/10/10/3 - - گفته است :
سلام محمد صابری
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

محمد صابری بهم سر بزن منتظرتم

<-CommentGAvator->
سحربانو در تاریخ : 1393/10/9/2 - - گفته است :
سلام محمد صابری
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

محمد صابری بهم سر بزن منتظرتم
پاسخ:سلام تبادل لینک کردم

<-CommentGAvator->
ali در تاریخ : 1393/10/6/6 - - گفته است :

تبادل بازدید وکسب درامد با ارسال نظر

در این روش وبلاگهایی که برای شما نظر میزارن شما برای تشکر به اونا نظر میدین این کار باعث افزایش بازدید وکسب درامد بیشتر میشه چون برای ارسال نظر باید روی وبلاگ شما کلیک کنند و تبلیغات شما نمایش داده میشه وافزایش موجودی .هنگام باز شدن popup اجازه دهید 6 ثانیه باز بمونه تا برای شما ودوستانتون افزایش موجودی داشته باشه .اگر در روز برای 200 نفر نظر بزارین 200 بازدید کننده و 600 تومان درامدخواهید داشت

برای ارسال نظر حتما" لازم نیست یه متن بلند بنویسید هدف کلیک کردن روی وبلاگ دوستتونه یه تشکر خالی کافیه وبا دیدن نظر دوستتون میفهمه شما بودید وبراتون نظر میزاره

من لیست وبلاگهایی که میخوان در این سیستم کار کنن اینجا میزارم برای شروع ادرس سایتتونو برام در قسمت ارسال نظر همین پست بزارین
پاسخ:www.saberi80.loxblog.com

<-CommentGAvator->
نازی در تاریخ : 1393/10/6/6 - - گفته است :
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی محمد صابری ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............

<-CommentGAvator->
نازی در تاریخ : 1393/10/4/4 - - گفته است :
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی محمد صابری ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ:سلام تبادل لینک کردم

<-CommentGAvator->
بهار در تاریخ : 1393/9/25/2 - - گفته است :
وبلاگت فوق العادست محمد صابری واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

<-CommentGAvator->
بهار در تاریخ : 1393/9/23/7 - - گفته است :
وبلاگت فوق العادست محمد صابری واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

<-CommentGAvator->
مهرنوش در تاریخ : 1393/9/20/4 - - گفته است :
محمد صابری اسم شماست؟

خخخخخخخ

محمد صابری پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!

<-CommentGAvator->
مهرنوش در تاریخ : 1393/9/17/1 - - گفته است :
محمد صابری اسم شماست؟

خخخخخخخ

محمد صابری پیشتهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!

<-CommentGAvator->
سید ابوالفضل در تاریخ : 1393/6/30/7 - - گفته است :
عالییییییییییی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: